donderdag 30 juni 2011

Summer Graphic


Omdat ik toch zomervakantie heb sinds gister [29 juni 2011] 12 uur had ik zin om officieel te laten tonen dat ik nu ook zomer vakantie heb. Met deze graphic. :D

In deze weken van mijn zomervakantie zal ik proberen om meer graphics te posten. Maar ik kom niet iedere dag zo achter mijn computer en graphics maken, nee, ik ga ook genieten van mijn vakantie om leuke dingen te doen in mijn leven. Dus ga ik ook steeds weg en zo.

Maar ik kom heus wel eens op mijn blog om misschien foto's te posten of om graphics te posten. Want ik laat deze blog echt niet vallen, want ik zie dat ze al 100 berichten hebben! En deze blog doe ik ook helemaal alleen en het is ook binnen een jaar gebeurd. 100 berichten, op mijn blog. Ik ben er best trots op dat ik gewoon verder ben gegaan met mijn blog. En we hebben nu 19 volgers en straks 20 als er nog 1 iemand wilt gaan volgen.

Dus, wil je nog volgen? Dat kan nog altijd! :D

3 opmerkingen: