maandag 16 mei 2011

Tips tegen puistjes en pukkels!

Ja, ik heb puistjes en misschien ook pukkels. Ik pulk er steeds aan maar dat moet je zeker niet doen. Dat zeggen mijn moeder en vriendinnen enzo steeds tegen mij. Ik geef je tips wat je kunt doen tegen puistjes en wat je zeker niet moet doen!

1. pulk er niet naar! dan worden ze alleen maar erger en komen er steeds meer.
2. gebruik geen tandpasta! dan droogt de puist en wordt het hard.
3. verberg het niet met make-up! dat maakt het ook maar erger en erger.
4. was je gezicht heel erg goed. dat maakt het gezicht goed schoon en dan is de kans op puistjes en pukkels heel klein.
5. raak het niet aan! dan komen op je vingers de bacteriƫn van de puist of pukkel en dan eet je met je handen/vingers en dan eet je die bacteriƫn eigenlijk een beetje op.
6. laat het gewoon zitten. dan gaat het vanzelf wel weg.
7. schaam je je voor je puistjes en pukkels? verberg ze dan alleen met je haren. of met een hoedje. NIET MET MAKE-UP!
8. denk niet dat je lelijk bent met pukkels of puistjes! je bent al mooi vanbinnen.
9. gebruik geen vreemde middeltjes waarvan je niks van weet! het kan misschien iets heel anders betekenen.
10. denk niet dat die middeltjes tegen puistjes en pukkels allemaal werken. misschien liegen ze wel en doen ze het gewoon voor het geld enzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten