donderdag 5 juli 2012

#BestFriendsForever

- KLIK OP DE FOTO OP DE AFBEELDING TE VERGROTEN -

Hey hey, ik was nog bezig met een andere graphic. Speciaal gemaakt voor mijn beste vriendin. Zij heeft ook een Stardoll account. We kennen elkaar al heel lang, al sinds 2009. Al 3 jaar lang. We zijn net twee zusjes van elkaar. :)
Omdat we al 3 jaar bevriend zijn, had ik besloten om een graphic te gaan maken van ons tweetjes. Het was wel erg lastig, maar ik heb mijn best gedaan! En ik hoop dat je dat ook kunt zien. ♥

Nou, ik hoop dat jullie een reactie willen achterlaten en misschien reageer ik wel weer terug.
x Jasmijn aka xKatie...

2 opmerkingen:

  1. Awh schatje hij is zo super mooi!♥ Dankjewel echt zo erg bedankt ik vind hem super.. Wow ik word er verlegen van! :$ Ik heb hem nu ook als achtergrond.

    Ik hou van jou zusje!♥

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Tineke: Graag gedaan! Ik hou ook van jou♥

    BeantwoordenVerwijderen