maandag 7 mei 2012

Hey hey ;)
Heb jij het al een beetje door? Het is nou al lente, maar kijk eens om je heen, bloemetjes, bladeren aan de bomen, meer mensen met kortere mouwen en zomerse kleren, het begint zomer te worden! Ook begint het iets drukker te worden op het strand, omdat het nu ook vaker lekkerder weer wordt. <3

Dat is toch alleen maar leuk nieuws? Zomer is gewoon heerlijk. En hier zijn wat woorden die ik zeker vind passen bij de zomer en lente. Want het is eigenlijk wel een beetje familie van elkaar, toch?

1. Zon
zomer, wat hoort er nou allemaal bij? waar ik het eerste aan denk is zon, het is lekker zonnig buiten en meerdere mensen gaan even naar buiten om te genieten van het heerlijke weer!
2. Zee
ook denk ik aan zee, het water is lekker warm door het licht van de zon en het klimaat van die dag en mensen nemen hun boot mee naar zee om lekker eens te gaan varen! 
3. Strand
als je naar het strand gaat zodra het zomer is, zie je meteen dat het druk is, vooral met lekker weer, misschien is het hele strand dan wel vol met doeken waar mensen om liggen, parasols en mensen natuurlijk, misschien ook wel aan het water.
4. Vakantie
de meeste mensen gaan ook op vakantie zodra het zomervakantie is. ik ook. dit jaar ga ik samen met mijn vader en zus naar het mooie Engeland. ik heb er zo veel foto's van gezien en ik vind Engeland echt super mooi!
5. IJsjes
vaak als ik door de straten loop, zie ik heel veel mensen met ijsjes, ook zie ik vaak een ijsco-car langsrijden, die hoor ik vaak zodra ik een vrolijk muziekje hoor, ik eet eerlijk gezegd bijna nooit ijs in de zomer. wel in de winter, omdat het dan minder snel smelt, want als mijn ijsje smelt word ik zielig en ben ik mijn ijsje bijna zowat kwijt.



Heb jij ook wat dingen die je doen denken aan de zomer of lente? Laat het weten in een reactie op deze post, en misschien reageer ik wel terug. Dat is toch leuk?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten