woensdag 18 januari 2012

Bulletproof - INSPIRED GRAPHIC

Alweer hoi :)
Nou, deze keer een inspirerende graphic. Dit heb ik wel vaker gedaan maar nu heb ik het ook even een naam gegeven. 'INSPIRED GRAPHIC' dat betekend dus dat het een graphic is die mij ergens heeft geïnspireerd. Nou, dit keer ben ik een geïnspireerd door een lied.
Dit lied post ik ook in deze post dus je kunt het ook gerust op mijn blog luisteren, want het is toch gewoon hetzelfde kwaliteit dus tja. :)
Maar ja, laten we maar eens stoppen met kletsen en dan zal ik de Inspired Graphic zien.

TADAA
Oké, hij is een beetje mislukt. Maar... HET WAS MOEILIJK D:
Maar het moest een look-a-like zijn en ik vind hem er wel een beetje op lijken. Ach ja, hoe vind jij hem? Vind jij hem er ook op lijken? Laat een reactie achter en misschien reageer ik wel terug! :)
Nu het liedje, je kunt hem rustig beluisteren.

La Roux - Bulletproof
Een van mijn favoriete liedjes die ik ooit heb geluisterd! Wat vind jij van het liedje? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten