maandag 23 januari 2012

Brownies - GRAPHIC

Hoi♥
Ben er weer eens, met een Graphic aan mijn zij. Hoera, ik ben over 13 dagen jarig. Dan word ik eindelijk 12 jaar. :)
Nou, ik kom dus nog wel met een paar graphics, dus wees niet teleurgesteld. Ik kom met meer posten hoor. Dus wees maar voorbereid op de lading post die binnenkort zal komen. Nou, je zal nu wel denken dat de graphic iets met een brownie heeft te maken, maar het heeft helemaal niks met een brownie te maken.
Ik kon gewoon geen andere bijpassende titel verzinnen en er stond toch een pak brownies in de keuken waar ik erg vlakbij zit. :)

Nu eens even naar de graphic die niks met brownies heeft te maken...

En hoe vind u hem? Nou, het lichaam heb ik niet zelf gemaakt, ik was lui en moe. Lui... Moe... Klinkt een beetje het zelfde. Nou, alleen het hoofd en de nek heb ik een beetje de Jasmijn Touch gegeven♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten