dinsdag 29 november 2011

Wilde jij mij altijd als de beste kennen?

Halloo(:
Het is weer een paar dagen geleden dat ik nog iets op mijn blog had gepost. Kwam omdat ik ontzettend inspiratieloos was. Maar nu ben ik dat gelukkig niet meer! :)
Mensen willen graag elkaar super goed kennen, daarom dat ik nu een leuke gezellige post maak die vertelt wie ik nou werkelijk ben. Ik zal mijn hart hier luchten en hopelijk gaan jullie lekker genieten. Ik zou zeggen, pak wat drinken, wat te eten en laat de show maar beginnen!



Hallooo(:
Naam: Jasmijn
Bijnaam: Kat van De Buren, Hamster, Papegaai
Leeftijd: 11
Geboortedatum: 5 - 2 - 2011
Nationaliteit: Half Indonesisch Half Nederlands
Woonplaats: Rotterdam
Land: Nederland, Europa
Hobby: Tekenen, bloggen, computeren, lezen, knutselen, verhalen schrijven, schrijven, fotograferen, filmpjes maken, spelletjes spelen, dingen versieren, zwemmen, gymmen, nagels lakken en nog veel meer. Maar die ik heb opgenoemd zijn echte hobby's van me.
Hekel aan: School, haters, ruzies, mensen die denken dat ze stoer zijn terwijl ze dat niet zijn, gemene reacties, leugenaars en nablijven. Eigenlijk nog veel meer, maar aan dit heb ik 't meeste een hekel aan.
Favoriete films: The Chronicles of Narnia, X-Men en Avatar.
Favoriete eten: Garnalen, sushi, rijst, erwtensoep, kippensoep, groentesoep, macaroni, pizza, pannenkoeken, zalm, patatjes die zelf gemaakt zijn en nog veel meer. Maar die ik heb opgenoemd vind ik echt super lekker.













En dat was het zo'n beetje, wil je meer weten? Stel dan hier wat vragen aan me zodat ik die kan gaan beantwoorden. Ik ben nog maar 11 dus stel maar gewoon wat vragen die een beetje bij mijn leeftijd passen, dus tja. Ik stop maar voor deze keer.

Adios Amigos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten