vrijdag 21 oktober 2011

Mijn knuffel op de foto? o_O

Hoi mensen,
ik kom nu weer wat posten op mijn blog! GEZELLIE =)
Je leest het al een beetje in de titel, een foto! Ja, een foto, van een knuffel.

Ja, de foto is lelijk maar het was ook avond dus tja. Mijn zus heeft de foto gemaakt en ik heb hem overgenomen. Wat ben ik toch een dief. Vind je niet? Nou, even wat over het bed waar ik op slaap: Het bed is opgevrolijkt met kerst verlichting en met allerlei knuffeltjes. Ik slaap er mee voor de versiering zodat mijn verdieping van het bed (we hebben een stapelbed) een beetje gezelliger word. :)

Ehh, we hadden het toch over die foto?
Oh ja, ja, dat is waar. Zoals ik hier boven al zei, is mijn bed versierd met kerst verlichting en een lading knuffels, zodat ik me niet zo 'forever alone' voel als ik op bed lig. Maar die knuffelbeer die je op de foto ziet, wou blijkbaar ook op de foto... =)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten