vrijdag 7 oktober 2011

Ai, sorry mensen!

Mijn laatste post was gepost op 1 oktober, bijna al een week geleden dus. En dat betekent dus, een tijd niks gepost. Nou, ik denk dat je vast begrijpt waarom. Ik zat in een situatie en dat moest ik natuurlijk eerst verwerken. Nu dat ik ook naar school ga, en ook huiswerk krijg. Heb ik het druk. En heb ik niet meer veel tijd voor mijn blog, of makkelijker gezegd. Voor de laptop. Oké. Het is nu wel weekend. Maar niet meteen denken dat er dan weer een lading posten komt. Ik heb nog maar de helft van mijn huiswerk gemaakt en ik ga morgen dus verder. En het is ook rekenen. Rekenen. En dat is niet mijn beste vak... :(
- - -
Maar ik kom vandaag wel wát posten op mijn blog. Want ik ga natuurlijk nog niet ermee stoppen! Want ik wil nog helemaal niet stoppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten