zaterdag 3 september 2011

Tijd om wat plaatjes te posten!

Hoi mensen.
Ja, ik kom weer eens wat posten op mijn blog na al die tijd. Haha, ik heb het erg druk met school en al het huiswerk dat ik voor mijn neus krijg. Dus kom ik ook niet al te vaak op de laptop. En ik moet nog steeds de laptop delen met mijn zus omdat haar computer nog steeds niet is gemaakt. En als hij is gemaakt, moet je niet meteen denken dat er meer posten komen. Want ik heb nog steeds school en nog steeds huiswerk. :(
Maar ik kom nu dus wat plaatjes posten die ik heb gezocht op weheartit. Eindelijk doet die link het weer bij me, eerst was er altijd dan een ouderlijk toezicht en dus was de toezicht geweigerd. En nu gelukkig niet meer en dus kan ik gewoon wat foto's ervan af halen en dan op mijn blog posten voor jullie. Ik laat je nu wat foto's zien die ik gewoon echt heel erg mooi vind of heel erg leuk. :)

Ik vond gezichtsbedrog altijd zo raar, net als deze. Het lijkt net gezichtsbedrog. Volgens mij is het ook. Die vogels die eigenlijk een meisje vormen. Ik vind hem echt heel erg mooi. En de achtergrond is ook al zo mooi net als hoe het allemaal is getekend. Je moet daar echt wel veel talent voor hebben! Zelfs ik kan dat niet eens na tekenen, dat geef ik toe.

Is het nou echt of is het gewoon van klei gemaakt? Nou, daar kan ik dus niks van zien, het lijkt alsof het gewoon een beeldje is van klei. Misschien is het ook wel waar. En als dat waar is en dat zo iemand dat kan maken, dan moet je echt heel erg veel creativiteit in je hebben. Echt heel erg veel! Zelfs ik ben nog niet zo creatief! Ik vind hem echt heel erg mooi. Dat zo'n meisje/jongen eigenlijk gewoon een boom of zo is. Met allemaal takken erbij en zo. Prachtig!

Ik vind deze zo schattig. Eerst zie je zo'n meisje die een lolly eet en daarna als je verder kijkt zie je gewoon een kermis/circus. Echt heel erg magisch, vind je niet? Ik vind hem echt schattig en dat het gewoon getekend is, het lijkt net echt! Dan kun je wel heel erg goed tekenen.

Deze vind ik echt heel mooi. Ik kan misschien wel proberen om zoiets te tekenen maar het zal er zeker lelijk uitzien. Ook al zeggen mensen dat ik grandioos kan tekenen. Ik vind hem echt heel mooi met die kleuren en schaduwen. Ik werk nu zelf ook met mijn tekeningen ook met schaduwen zodat het wat echter lijkt.

Deze doet me denken aan de kleine zeemeermin. Dat een meermin gewoon zo uit het water komt en dan een beetje om haar heen zit te kijken. Ik vind hem ook heel leuk getekend. Echt zo leuk en ook wel schattig. Het is me nu ook pas opgevallen dat ze ook bij haar oog een traan heeft. Die traan rolt helemaal over haar wang. Daarom vind ik hem ook wel mooi. Als ik een traan wil tekenen is het altijd zo lelijk maar bij deze vind ik het echt zo goed gelukt!

En de laatste dan maar. Ik vind deze wel heel leuk. Gewoon een meisje die lijkt op een leeuw. Die je ook kunt zien op het plaatje. Rood en blauw. Ik vind rood en blauw kleuren die best goed bij elkaar passen dus ik vind deze foto ook wel bij elkaar passen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten