vrijdag 23 september 2011

A Silent Express - tekening

Hellowhaah!
Ja, ik was weer eens aan het tekenen en besloot dus een foto van mijn favoriete band over te trekken op de computer. Het was wel heel moeilijk want mijn computer muis werkte niet altijd mee. :(
Maar toch ben ik aan het einde gekomen van de tekening en ik ben er heel erg trots op, oké ze lijken er natuurlijk NIET sprekend op maar ik heb er wel TWEE UUR over gedaan! Maar natuurlijk wil je wel weten wie wie is dus zal ik je dat ook wel vertellen. ;)
Met de hoed - Dirk Sander Kooistra
Achteraan - Henk Jan Kooistra
Met sjaal - Sanne Meems
Met bruine jas - Rik Annema

En?
Wat vinden jullie ervan? Het origineel staat hieronder dus kun je misschien ook de verschillen vinden, ze lijken er niet allemaal op maar ik heb wel mijn best erop gedaan. En het is INDERDAAD overgetrokken door mezelf. :D

En dit is dus het origineel. Ja, je ziet nu wel denk ik een beetje dat het wel op elkaar lijkt. Maar niet echt super erg op elkaar. Maar ja, wat vinden jullie van de tekening? Laat het in een reactie achter en tips zijn welkom!

En hier een liedje van mijn favoriete band:

2 opmerkingen:

  1. Wow, echt heel goed na getekend!
    Trouwens ook een leuk liedje van A Silent Express. (:
    Ik vin dat je echt talent hebt!

    BeantwoordenVerwijderen