maandag 12 september 2011

Graphic

Hoi trouwe lezertjes! :D
Ja, ik kom eindelijk weer wat posten op mijn blog wat jullie denk ik een tijdje niet meer hebben gezien. Namelijk, een graphic! :D
Ik had al eerder deze pose gepost maar nu heb ik hem wel weer wat veranderd. Je kunt hem straks zien als je naar de onderkant gaat van het bericht. Ik ben nu al ondertussen bezig met nadenken wat ik straks kan gaan posten. xD
Maar laat ik eens wat over deze graphic vertellen:
Wat je gaat zien is een meisje, die poseert voor de camera, ze draagt een lange grijze jurk met een opening bij haar benen zodat je een beetje de benen kunt zien. Ze draagt ook schoenen en veel kettingen in vele soorten grijs. En daarbovenop draagt ze een haarband in een heel rare vorm, namelijk een blok. Heel grappig, maar je kunt hem jammer genoeg niet helemaal zien... :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten