zaterdag 27 augustus 2011

Tekenboek =)

Ja, ik heb al lang hier niet gepost, komt omdat ik altijd zo inspiratieloos ben. Maar nu heb ik een idee gekregen wat ik kan gaan posten! Allemaal te danken aan mijn tekenboek. :3
Je kunt er ook zelf eentje maken, want het is erg simpel! Ik zal je wel vertellen wat je nodig hebt!
1. een school map (zonder figuurtjes of printjes of wat dan ook)
2. aansteekhoezen a4
3. jouw eigen tekeningen
4. gekleurd papier
5. lijm
6. schaar
Laten we nu maar eens snel beginnen, ik vertel wel hoe je het in elkaar moet zetten! :3
1. je hebt als eerst je tekeningen nodig en wat aansteekhoezen a4. Je doet gewoon de tekeningen in de aansteekhoezen a4 en dan leg je ze even apart neer op een tafeltje of zo.
2. nu heb je je school map nodig die je ergens hebt gekocht maar die je nog nooit hebt gebruikt. Hij moet niet van school zijn hij moet gewoon een normale zijn die je niet voor school nodig hebt. Je pakt gewoon wat gekleurde papiertjes en maakt leuke figuurtjes met de schaar.
3. je plakt nu de figuurtjes op de map zodat ie wat vrolijker eruit ziet en niet meer zo saai. Ook kun je een leuke foto erop plakken in het midden!
4. nu doe je de tekeningen in de aansteekhoezen a4 in het mapje. En nu heb je je eigen tekenboek, je kunt natuurlijk ook de binnenkant versieren met allerlei dingetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten