dinsdag 9 augustus 2011

Nieuwe bril D:

Ja, vandaag ga ik een nieuwe bril uitkiezen. Gister naar het ziekenhuis geweest voor mijn ogen, niks ernstig. Alleen heb ik dus andere glazen nodig, dus een nieuwe bril. Jammer dat ik geen druppels kreeg, dan konden we nog wat drinken want ik was erg dorstig. Maar ja, we waren weer snel thuis dus kon ik weer lekker drinken. =)

Ik ga vandaag een zwarte of een witte bril nemen, iets wat gewoon bij alles past, want ik ben deze rode bril die ik nu heb ontzettend zat. Want deze die ik nu heb vind ik lelijk. xD

2 opmerkingen:

  1. Druppels zijn stom. Wees blij dat je ze niet hebt gekregen. Toedels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Stephanie: Dat vind jij. Maar druppels vind ik weer wel leuk, dan blijf je daar langer en kun je daar weer drinken wat ik altijd zo leuk vind. xD

    BeantwoordenVerwijderen