maandag 8 augustus 2011

Leuke schoenen die ik gevonden heb. =)

Ik heb dus vandaag zitten snuffelen naar leuke schoenen, en ik heb er veel gevonden. Ik zal ze hier posten en ik zal er wel wat over vertellen, wat ik er zo leuk aan vind!

Ik vind schoenen met een leuk kleurig printje altijd heel erg vrolijk en leuk overkomen. Ik heb ook zulke schoenen maar dan met een bloemetjes print en die is ook erg schattig. Maar deze heeft wat kleurig wat ik dus zo leuk vind! =D

Deze hakken vind ik erg leuk omdat ze een leuk kleurtje hebben en een schattig strikje, en de print vind ik ook wel leuk, waar het strikje zit. Ik hou van zulke schoenen maar zulke hakken? Die zal ik misschien wel dragen als ik wat ouder ben, rond de 20 jaar of zo. =)


Weer wat schoenen met strikjes, ik hou van zulke schoenen. De strikjes maken het altijd leuk en de kleur van de schoenen vooraan vind ik leuk, lekker roze. Maar hakken? Nee, dat ga ik pas misschien dragen als ik 20 ben net als hierboven. =)


Deze hakken vind ik ook al zo leuk, de print vind ik gaaf alleen hoe de hak is gemaakt valt tegen. En dat als bij de andere twee hierboven zeg ik dat ik ze nog niet ga dragen, misschien als ik pas 20 ben, maar het printje vind ik echt super gaaf!




En dan komen we bij onze laatste aan en dat zijn deze. Ik vind deze echt super leuk omdat ze een leuke kleur hebben en een leuk bloemetje erbij. De hakken vallen tegen. Ik denk niet dat ik erop kan ga lopen, ik val zeker meteen na de eerste stap. xD

2 opmerkingen:

  1. ze zijn allemaal super leuk! nr. 2, 3 en 5 vind ik het gaafst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind nummer 3 en 5 leuk!

    wil je ook reageren op posten op mijn blog?
    fashionofmelissa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen