dinsdag 9 augustus 2011

James Mcavoy

Eindelijk weer eens wat totaal nieuws, namelijk... Ik zet nu wat beroemdheden in het zonnetje, ik kom wat over ze vertellen en laat wat foto's van ze zien. Als je nu al wilt gaan weten WIE het zonnetje is voor deze week kijk dan nu verder! =)



En dit is degene die er deze week in het zonnetje word gezet, hopelijk kennen jullie hem, nee? Ik zal wel wat over hem vertellen:
De jongen die je op de foto ziet heet James Mcavoy. Hij is geboren op 21 april 1979 en is dus 32 jaar. Hij is een Engels/Schots acteur en hij deed mee o.a in de films x-men: the first class als Professor X en ook in The Chronicles of Narnia als de lieve faun Mr. Tumnus.
Wil je meer weten over hem? Kijk dan op: wikipedia.org/wiki/James_McAvoy ;)

Ik heb voor hem gekozen omdat ik hem een goede acteur vind en ik vind hem op sommige foto's eng. xD
Volgende week komt er weer een nieuwe, wil je nu al weten wie? Haha, dat kom ik je nog niet zeggen en dat zie je volgende week al. Wil je weten wanneer? Dat ga ik je dan wel weer vertellen: Maandag 15 augustus 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten