zaterdag 9 juli 2011

YAAAAAAAAAY :D


Jullie weten dat het vandaag 9 juli is hé? En daar ben ik hyper om. Waarom? Omdat ik nu dus over precies 20 dagen naar Parijs toe ga! YAAY de laatste keer dat ik Frankrijk zelf ben geweest was echt heel erg lang geleden. Ik was toen nog maar 2/3 jaar oud. Dus al zo'n 8/9 jaar geleden!
Als ik thuis mijn camera weer heb gevonden ga ik hem misschien meenemen om foto's te gaan maken in Parijs, maar geen foto's van mezelf. Misschien wel. Maar dan ga ik mijn hoofd wel weg krassen. Ook al weet ik zelf niet waarom ik dat dan ga doen. xD
Dus ik kan die tijd dan echt niks posten op mijn blog, reageren, volgen en dat soort dingen kan nog steeds. Dus hopelijk helpen jullie mij om mijn blog een beetje in leven dan te houden, want soms denk ik echt dat ik de posten blog voor niks. Want ik krijg niet zo vaak reacties binnen. Maar oké, ik kom NIET hier om dramatisch te gaan doen.



Op 28 juli post ik wel een uitgebreide blog dat ik jullie dan ga verlaten en zo, maar daar kom je zelf wel achter als je nog op mijn blog aan het kijken ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten