zondag 24 juli 2011

Wanted Graphic


Een graphic met een verhaal...

Ik rende zo snel mogelijk weg van de mensen. Ik was bang. En ik had al helemaal geen goed leven. Ik werd mishandeld, buitengesloten en verdacht van een misdaad. Wat ik niet gedaan had. Overal zag ik wel een foto van mij dat ze mij zochten. Daarvan werd ik alleen maar bang. Geld had ik, genoeg zelfs. En mijn huwelijk? Oh dat was ook al zo'n mooi verhaal. Tot dat ik werd verdacht van een misdaad. Een moord. Een moord die ik niet heb gedaan. Maar ze hebben een haarlok van me gevonden. Hoe? Hoe kan dat, als ik er niet ben bij geweest? Mijn trouwe man vertrouwde me niet meer, en mishandelde me. Vrienden sloten me buiten. En wie had ik dan nog? Niemand. Mijn ouders wouden me na mijn huwelijk nooit meer zien. Omdat ik dan al op mezelf ging wonen. Ik voelde me slecht. Een slecht mens met een super slecht leven. Ik vluchtte dus. Naar een land waar niemand mij kende. En dat lukte. Ik vluchtte naar verschillende landen. Per boot of per vliegtuig. Of ik werd mee genomen. Stiekem. In een koffer. Nu? Nu heb ik een mooier leven. Ik woon nu met een ander. Die mij wel vertrouwt. Maar zal ik ooit wat vertellen over mijn vorige leven? Nee. Nooit. Want mijn vorige leven, daar heb ik einde aangemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten