dinsdag 19 juli 2011

Paris

Nog 10 dagen wachten en dan ga ik voor een paar dagen naar Parijs toe. Dus zal ik een tijd niks op deze blog plaatsen, maar als ik terug ben zal ik zo snel mogelijk weer wat posten op mijn blog.
Nu zal ik wat foto's posten van Parijs! Waar ik naar toe ga als ik naar Parijs ga! :D
Arc de Triomphe of hoe je dat ook schrijft. Ja, ik ga waarschijnlijk door deze poort wandelen samen met mijn zus en ouders. Op de foto is ie vrij groot, kijken of hij in het echt nog groter is, dat zal wel zo zijn. Haha. Wist je dat ze deze poort ook in Berlijn [Duitsland] hebben?

Louvre, een museum die bekend is volgens mensen. Alleen weet ik nog steeds niet of Louvre dat driehoekige gebouw is of dat gebouw ernaast. Maar ik denk dat het die driehoekige gebouw is. Maar dat zie ik wel als ik er naar toe ga, mijn vader zei dat ze daar ook het schilderij van Leondardo Da Vinci hebben! De Mona Lisa. Een super bekend schilderij!

Disneyland, natuurlijk gaan we daar ook naartoe! Mijn ouders zeiden dat we dan van ochtend tot in de avond alleen maar de tijd besteden aan Disneyland, jammer had ik geen foto kunnen vinden van Disneyland in het nacht. En mijn vader zei dat er ook onder het kasteel die je kunt zien op het plaatje dat er een gevangenis is met een draak. o_O

En de Eiffeltoren! Waarom zouden wie die nou vergeten? Nou die gaan we zeker niet vergeten! We gaan hem echt zeker weten bezoeken. Alleen dat beklimmen... Ik denk dat ik dat niet durf. Ja, ik ben een bangerik. Haha. xD

2 opmerkingen: