vrijdag 24 juni 2011

My Music List!

Ik had even zin om mijn muziek lijstje te posten! En dat zal ik ook even doen, ik heb er al eentje op mijn blog gepost [zie bericht hieronder met de naam Sitting Next To The Table Graphic] Dus dat liedje hoef ik niet meer te posten. xd



1. A Silent Express - Will I Be Around [Een leuk liedje met een leuk filmpje]




2. A Silent Express - I Never Saw This Coming [Een leuk liedje met een leuk ritme om op te dansen]



3. A Silent Express - Get This Right [Een vrolijk liedje om naar te luisteren]





4. A Silent Express - I Can't Say [Een liedje om op te gaan dansen]



5. Bruno Mars - Talking to The Moon [Een liedje waar je even je mond stil bij houdt]



6. Bruno Mars - The Lazy Song [Een heel erg vrolijk liedje met een grappig filmpje]




7. Crystal Fighters - Plage [Een liedje voor deze hete zomer!]

En dit was dus mijn Music List! Ik wens je veel luister plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten