woensdag 22 juni 2011

Lion Graphic


Ik kwam gister dus uit school. Dus loop ik de gang door, doe mijn schoenen uit, mijn jas uit en ga even een douche nemen van dat gymmen. Kom ik dus de badkamer uit, met kleren en al aan, loop ik naar de woonkamer toe zie ik dus een pakje met zakdoeken liggen. Zie ik dus op de verpakking van dat pakje Aslan van Narnia. En toen werd ik helemaal happy en vroeg aan mijn moeder of ik die verpakking mocht hebben. Ja, zei ze. Weer werd ik helemaal happy. Sindsdien heb ik dus niet alleen het boek en de dvd van Narnia, maar nu ook een zakdoeken verpakking. :D

En vandaag dus, ik zit dus zo lekker achter mijn laptop te bloggen, kijk ik zo naar mijn Narnia zakdoeken verpakking, die nu op mijn toetsenbord ligt... En toen op dat moment dacht ik aan om een graphic te maken met een leeuw. Omdat Narnia dat ook heeft. Je weet wel Narnia, Koning, Leeuw, Aslan, Stoere bink. Oké sorry dat moest gewoon echt even. xD

Maar ik heb dus daarom, om dit verhaal wat ik jullie vertelde een graphic gemaakt met een leeuw, even voor de duidelijkheid, ik heb die leeuw alleen ingekleurd, ik had gewoon een kleurplaat geknipt op Google.

1 opmerking: