maandag 20 juni 2011

Jump Graphic


Ik dacht: zal ik maar weer eens een graphic maken. En ja hoor, ik heb er eentje gemaakt.
Omdat ik me toch verveelde en toch op mijn blog zat.
Straks ga ik weer wat tekeningen van mij posten, die ik met jullie wil delen.

Ik ben vandaag lekker vrij, dus ik kan lekker veel dingen posten. Morgen weer school, woensdag ook, donderdag ook, en vrijdag weer niet. YAY :D
En dan nog een weekje naar school en dan heb ik eindelijk zomervakantie, na zo veel maanden weer 6 weken lang vakantie hebben!

Dan kan ik eindelijk uitslapen en dan kan ik misschien meer posten op mijn blog. En als ik op vakantie ga, dan ga ik proberen foto's te maken en hier op mijn blog plaatsen. :D

En ik verheug me echt zo op de vakantie! Zelf weet ik eigenlijk niet waarom maar ik ben zo... Hoe zal ik het zeggen? Uhm... BLIJ :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten