zaterdag 14 mei 2011

Strange Messages = niew suite & starcoins


Ik kreeg laatst nog een berichtje van : 'Onderweg naar een onbewoond eiland' en 'Costa del Envy' Ik weet niet wat dat betekende. Niemand wist dat. Tot dat ik een paar dagen geleden inlogde op mijn account en dat ik een filmpje kreeg van dat er een nieuwe suite binnenkort zou gaan komen. Dus die berichtjes betekende eigenlijk dat er een nieuwe suite aan het komen is.

Starcoins:
Er is opeens wat komen opdagen op stardoll. Starcoins. Dat is geld voor mensen die geen superstar zijn en misschien ook voor superstars.
Maar toen las ik een berichtje hier van en toen zeiden ze iets dat nu stardollars nu geld is voor superstars en starcoins voor mensen die geen superstar zijn.
Het is best wel een grote verandering. Want je kunt nu meerdere dingen doen om starcoins te verdienen en je krijgt soms eens 4 starcoins en de andere keer en de andere keer 2. En als je een vriend hebt uitgenodigd krijg je er zelfs 11 starcoins.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten